Fr


Close

MEDIA

Azerion versterkt In-Game programmatic aanbod met Adverty

Maandag 30 Augustus 2021

Azerion versterkt In-Game programmatic aanbod met Adverty

Adverty, het voornaamste in-game platform voor adverteerders, bureaus en game ontwikkelaars, meldt een partnerschap met Improve Digital, het premium reclameplatform van Azerion. Doelstelling: de reikwijdte van diens programmatic aanbod verruimen naar adverteerders die toegang willen tot de almaar invloedrijkere gaming wereld.
 
Adverty biedt niet-intrusieve reclame die de link legt tussen merken en doelgroepen dankzij zijn gebrevetteerde technologie die specifiek voor gaming ontwikkeld werd. Het partnerschap met Azerion verleent adverteerders en hun bureaus toegang tot de In-Play en In-Menu formaten van Adverty.
 
Ter herinnering, Azerion is al goed ingeburgerd in de gaming industrie, met een catalogus van 16.700 titels die naar verluidt meer dan 1,5 miljard content views per maand genereren.
 
Adverty van zijn kant versterkte zijn aanbod via partnerships met TapNation, Mamboo Games, Lucky Kat Studios, Goldtown Games en Playducky. Het werkt ook samen met Moat voor de controle van de advertenties.
 
Tobias Knutsson, CEO van Adverty: “We zijn zeer blij met dit partnerschap met Azerion. Dat zal ons in staat stellen om meer adverteerders met belangstelling voor de groeiende kracht van in-game advertising aan te trekken. Dankzij deze uitbreiding kan ons team de transparante in-game inventaris van Adverty aan een groter aantal merken en bureaus aanbieden. Azerion heeft zich terecht en op het juiste moment op gaming geconcentreerd, nu adverteerders stilaan belangstelling krijgen voor het onbenutte potentieel van dit mediakanaal in opmars.”

Archief / MEDIA