Fr

TRAINING&BOOKS

CommPass presenteert de line-up van zijn Symposium

Donderdag 26 Augustus 2021

CommPass presenteert de line-up van zijn Symposium

‘Media, In Perpetuum Mobile’. Dat is het thema van het volgende jaarlijkse symposium van CommPass dat plaatsvindt op 21 september (van 14 tot 18u, gevolgd door een Drink Talk).
 
Op het programma: Bart Massa (Validators) die een sessie rond het reclame-effect zal brengen, Matthias Langenaeker (Publicis Groupe) die de sterke punten van meerdere studies presenteert, waaronder Papier.be (TwoSides), Digital Ad Trust (UBA) en The Moment for Trust (JCDecaux). Bart Muskala (Accurat) analyseert de kwestie van de real time attributie van de mediakanalen. VIA-voorzitter Wilfried Celis (DPG Media) komt het hebben over het nieuwe uniforme video-ecosysteem waarvoor hij het initiatief nam.
 
Tot slot vertelt Katrien Bottez (Happiness) als enige Belgische vertegenwoordiger in de laatste Cannes Lions-jury over de trends, de impact van de digitale revolutie en de Belgische prestaties op internationaal creatief vlak.
 
Info en inschrijvingen hier.

Archief / TRAINING&BOOKS