Fr

AWARDS

NY Festivals: 8 finaleplaatsen voor BBDO Belgium, de Best of Show voor Australië

Donderdag 5 Augustus 2021

NY Festivals: 8 finaleplaatsen voor BBDO Belgium, de Best of Show voor Australië

BBDO Belgium behaalt acht finaleplaatsen op de Advertising Awards van de NY Festivals met vier campagnes:  ‘Sound Horrible’ (Radio, Music/Sound Design, Retail Stores/eCommerce) en ‘Seven Fennels & Raspberries ‘(Radio, Retail Stores/eCommerce) voor Lidl, ‘Postpone your Birthday’ (Social) voor Jupiler en ‘Ads about nothing’ (Non-Profit, Media/Entertainment, Events) voor De Acteurgilde.
 
Het bureau stond ook op de shortlist met ‘Songs without Music’ (vijf keer in Audio/Radio) en ‘The Fresh Bouquet’ (twee keer in Activation&Engagement en een keer in Package & Product Design). De laatste Belgische shortlist is te danken aan mortierbrigade met ‘Voices of Brussels’ voor de MIVB.
 
Nog even de Grand Awards vermelden: ‘The Oreo Doomsday Vault’ van The Community, ‘True Name by Mastercard’ van McCann NY, ‘Let Her Run’ van Africa voor SporTV, ‘You Love Me’ van Translation voor Beats, ‘Boards of Change’ van FCB Chicago (nogmaals een dikke proficiat aan onze vrienden Niels Sienaert en Tim Schoenmaeckers) en tot slot ‘Donation Dollar’ van Saatchi & Saatchi Australië voor The Royal Australian Mint dat ook de Best of Show pakt.

Archief / AWARDS