Fr

CREATIONS

Havas creëert het eerste vloeibare billboard voor Adidas

Donderdag 8 Juli 2021

Havas creëert het eerste vloeibare billboard voor Adidas

Als onderdeel van de ‘Beyond the Surface’ campagne waarmee Adidas inclusiever zwemmen in het Midden-Oosten (en de speciale badpaklijn natuurlijk) wil promoten, heeft Havas een originele OOH-installatie ontwikkeld voor het merk. Het gaat om een driedimensionaal "vloeibaar" reclamebord in de vorm van een vijf meter diep zwembad, met daarin 43.000 liter water.
 
Dat werd drie dagen lang geïnstalleerd op een openbaar strand in Dubai en verwelkomde verschillende vrouwelijke (para)atleten uit de regio; camera’s in het billboard maakten het mogelijk om ze te filmen en deze video's in realtime uit te zenden op de digitale schermen van het Dubai Ice Rink-winkelcentrum, vlakbij de Adidas-flagshipstore. Vooraf hadden journalisten en influencers ook een kit ontvangen met daarin een zwempak en een uitnodiging om deel te nemen aan deze ervaring.

Archief / CREATIONS