Fr

BRANDS

Saforelle intiem met RCA

Donderdag 1 Juli 2021

Saforelle intiem met RCA

Saforelle, de specialist in hygiëne en intieme verzorging bij vrouwen, besliste in samenwerking met zijn bureau RCA om, na een onderzoek waaruit bleek dat de helft van de vrouwen vindt dat er niet openlijk genoeg over intimiteit en verzorging wordt gesproken, het taboe rond dit onderwerp te doorbreken.

Daartoe ontwikkelde het bureau een herkenbaar symbool, meer bepaald een illustratie van een vrouw met een hartje voor haar intieme zone, vergezeld van de hashtag #caredownthere. Verder maakte het duo een reeks video's waarin verschillende duo’s vrank en vrij diverse onderwerpen rond intieme hygiëne bespraken, met daarbij Saforelle in de rol van expert. De content werd via de kanalen van de adverteerder gedeeld. RCA deed ook een beroep op zestien influencers, die elk een testpakket kregen. Bedoeling was een dialoog te creëren met hun volgers. Dat deden ze door een foto van zichzelf en meer bepaald met een hartje voor hun intieme zone te posten op hun accounts.

Archief / BRANDS