Fr

AGENCIES

Happiness versterkt zijn positie bij Spadel met Spa

Donderdag 1 Juli 2021

Happiness versterkt zijn positie bij Spadel met Spa

Na raadpleging en een creatieve pitch besloot Spadel om alle budgetten voor Spa in België en Nederland toe te vertrouwen aan Happiness dat al instaat voor Bru. De eerste campagnes worden dit najaar verwacht. Uittredend bureau: Darwin dat zijn kansen niet wenste te verdedigen.

Karen Corrigan, CEO van Happiness, legt uit dat haar bureau op de Nederlandse markt zal samenwerken met zijn ecosysteempartner Higuita, met wie het al samenwerkt voor de Markplaats-campagnes (eBay Classifieds Group). “We hebben in de pitch een heel helder lange termijn plan uitgewerkt, samen met een continue content en community activerend platform”, vervolgt Geoffrey Hantson, chief creative officer van Happiness.
 
Mélanie Decelle, marketing director van Spadel: “Voor Spa was het belangrijk om een communicatiepartner te vinden die zowel de Belgische als de Nederlandse markt goed kon bedienen, zowel strategisch/creatief als qua implementatie. Verder vonden we het ook belangrijk om te werken met lokale leveranciers en dienstverleners. Dat zit nu eenmaal in ons DNA. Happiness werd gekozen, eerst en vooral omdat het een goed begrip toonde van het merk en zijn uitdagingen, wat resulteerde in een grondige strategische en conceptuele aanpak. Een geheelaanpak die meteen ook op een eenvoudige en impactvolle wijze kan vertaald worden naar een content activatie platform voor zowel grote campagnes als ongoing contextuele en niet contextuele content. In alle touchpoints, tot in de point of sales.”

Archief / AGENCIES