Fr

AWARDS

Cannes Lions: de GP's van de dag, volume 3

Woensdag 23 Juni 2021

Cannes Lions: de GP's van de dag, volume 3

Bij de derde lading Grand Prix op de Cannes Lions 20-21 zitten negen ultieme bekroningen.  

In Digital Craft en Film Craft bekronen de Grand Prix respectievelijk 'Astronomical' van Epic Games voor Fornite en '#WombStories' van AMV BBDO London en Chelsea Pictures LA voor Essity. Eerder deze week won deze campagne al de GP in Health & Wellness.
Industry Craft kent de opperste eer toe aan 'Courage is Beautiful' van Ogilvy London en Toronto voor Dove dat al won in Print & Publishing.
In Entertainment gaat de eerste Grand Prix naar 'In love we trust' van Dentsu McGarrybowen Taipei City voor Sinyi Reality, de tweede naar 'Swipe Night' van 72andSunny voor Tinder.
In Entertainment for Music werden ook twee GP's uitgereikt: aan 'Lil Nas X - Old Town Road (Official Movie) ft. Billy Ray Cyrus' van PrettyBird Culver City en aan Columbia Records NY voor Columbia en 'Feed Parade' van Gut Agency São Paulo voor Mercado Livre.
Idem dito in Entertainment for Sport, met een Grand Prix voor 'Eternal Run' van Edelman London voor Asics en een andere voor 'Salla 2032' van Africa DDB São Paulo voor House of Lapland.

Archief / AWARDS