Fr
Close

CREATIONS

Ogilvy Social.Lab zet chef-koks in de kijker voor Hellmann's

Dinsdag 15 Juni 2021

Ogilvy Social.Lab zet chef-koks in de kijker voor Hellmann's

Sauzenmerk Hellmann's (Unilever) heeft opnieuw een beroep gedaan op Ogilvy Social.Lab om zijn inzet voor restaurantprofessionals kracht bij te zetten. Dat doet het via een reeks portretten waaruit blijkt dat de chef-koks de waarden van Hellmann's delen. Smaak, kwaliteit en veelzijdigheid, zijn immers de belangrijkste eigenschappen van het merk, maar ook van degenen die het gebruiken.

Met dat uitgangspunt als basis werd 'More than chefs, more than mayo' geboren. Om het concept door middel van storytelling tot leven te brengen, werden drie chef-koks uit de VS en Spanje geselecteerd. In samenwerkingen met Darkhorse Production werden die geselecteerd voor een reeks videoportretten waarin de chef-koks hun creativiteit de vrije loop laten in gezelschap van Hellmann's.

De video’s zijn te zien op YouTube, op de website van het merk en op sociale media. De campagne gaat van start in Noord-Amerika en wordt later dit jaar op andere markten uitgerold. Ze wordt gespreid over een periode van minimaal 3 jaar.

Archief / CREATIONS