Fr
Close

CREATIONS

Caviar overstijgt rivaliteit tussen voetbalfans voor Booking.com

Woensdag 9 Juni 2021

Caviar overstijgt rivaliteit tussen voetbalfans voor Booking.com

Nu het EK echt bijna begint pakt Booking.com, als officiële accommodatiepartner van het EK, uit met een Europese campagne. Het idee? Ook al kan de rivaliteit hoog oplopen op een voetbalveld, die is ondanks de bestaande clichés meestal niet van toepassing in de contacten tussen de inwoners van de verschillende naties.
 
Dat statement staafde de boekingdienst met zijn eigen data en werd geïllustreerd met een campagne van creatief bureau Officer & Gentleman. Die omvat onder andere een tv- en online spot (van Belgische makelij, want hij werd gedraaid door Caviar in een regie van Thomas Ralph). Daarin zien we een reeks scènes in verschillende plaatsen in Europa, gecombineerd met de meest emblematische momenten uit het tornooi dat gedefinieerd wordt als een evenement waar mensen uit diverse naties ook in moeilijke tijden hun passie voor de sport kunnen delen.

Archief / CREATIONS