Fr

MEDIA

Roularta neemt corporate identity onder handen

Zondag 6 Juni 2021

Roularta Media Group pakt uit met een nieuw logo en een veel eigentijdsere corporate look. Die zullen binnenkort te zien zijn op alle platformen, media, gebouwen en communicaties van de persgroep.  

De rode cirkel verwijst naar het aandachtige oog van de lezer en dat van het RMG-team. Dat volgt de wereld en zijn constante evolutie, zo wordt ons gezegd. De witte ruit vertegenwoordigt een scherm en een blad papier - "twee werelden die verbonden worden door de content van sterke merken" - om te tonen dat Roularta verbinding zoekt met zijn lezers via eender welk medium, op eender welk moment en voor eender welke behoefte.  

"Ons logo geeft niet alleen een beeld van Roularta nu, maar ook morgen. Roularta Media Group staat nooit stil. Elke dag blijven innoveren, is hoe we onze lezers en adverteerders de beste kwaliteit garanderen", aldus de CEO Xavier Bouckaert.

Archief / MEDIA