Fr
Close

CREATIONS

20Something is top voor VIAS

Donderdag 3 Juni 2021

20Something is top voor VIAS

In de aanloop naar het EK voetbal ontwikkelde 20Something een nieuwe Bob-campagne. Doelstelling is om duidelijk te maken dat de combinatie van alcohol en rijden levensgevaarlijk is. En nog meer na een match van de Rode Duivels, aangezien tijdens de laatste Wereldbeker in 2018 het aantal verkeersongevallen in ons land in de uren na een wedstrijd van onze nationale ploeg verdubbelde.

Mijn Bob is top’ bestaat uit een spot van 40” waarin we verkeersongevallen te zien krijgen die becommentarieerd worden alsof het om een voetbalmatch gaat. De commentaren van dienst zijn Frank Raes en Filip Joos. De film wordt in verschillende formaten uitgezonden op televisie, online en op de sociale media. Een radio- en affichageluik komt ter versterking.

Benoit Vancauwenberghe, strategic director op de campagne en medeoprichter van 20Something, benadrukt dat het idee voor de campagne ontstond toen de structuur nog partner van Serviceplan was.

Archief / CREATIONS