Fr
Close

CREATIONS

Bridgeneers op pad met Musketon voor Flanders Investment & Trade

Woensdag 2 Juni 2021

Bridgeneers op pad met Musketon voor Flanders Investment & Trade

In opdracht van Flanders Investment & Trade (FIT) creëerde Bridgeneers een internationale imagocampagne die de Vlaamse topsector lifescience & health in de spotlights zet. Het uithangbord van de campagne is een moderne interpretatie van het iconische voorblad van ‘De humani corporis fabrica’, het bekende anatomieboek van Vesalius. Daarop is de wetenschapper te zien tijdens een dissectie, omringd door zijn studenten. De Vlaamse visuele artiest Musketon maakte er een moderne interpretatie van, met een reeks ronkende namen die vandaag een belangrijke rol spelen in de sector.
 
Om de campagne in heel Vlaanderen te lanceren, zette Bridgeneers en FIT een actie op poten in vijf steden. Op 30 en 31 mei werd het campagnebeeld als teaser geprojecteerd op gebouwen in Antwerpen, Brugge, Gent en Hasselt. De officiële onthulling gebeurde op 1 juni met een projectie op het Provinciehuis in Leuven, de stad waar Vesalius in 1528 zijn universitaire carrière begon.
 
De komende zeven maanden zal de campagne zich afspelen op Facebook, LinkedIn en Twitter en leidt naar de campagnewebsite. Tegelijkertijd wordt ook het digitaal platform ‘Virtual Tours’ uitgerold en bekendgemaakt. Via www.flanders360.com ontdekken online bezoekers een interactieve 3D-kaart, boordevol topspelers uit het onderzoeks- en bedrijfsecosysteem van de Vlaamse lifesciences & health-sector.
 
De internationale campagne kwam tot stand door een samenwerking tussen Bridgeneers, BUT, Calibrate, Com&co en Rapid media.

Archief / CREATIONS