Fr
Close

CREATIONS

there op goede voet met BORGinsole-inlegzolen

Woensdag 26 Mei 2021

there op goede voet met BORGinsole-inlegzolen

Ter bevordering van de merkbekendheid bij het grote publiek maakte communicatiebureau there een campagne voor het Belgische inlegzolenmerk BORGinsole.
 
Die is georganiseerd rond een printcampagne. Daarin zien we een beeld van blote voeten (op locatie gemaakt door Bert Luyckx) met op de voetzool de merknaam. Bedoeling: een illustreren dat de inlegzolen van het merk – in dit geval ook letterlijk – op het lijf geschreven zijn, zodat je vergeet dat je ze draagt, wat een gevoel van vrijheid creëert. Dat idee wordt nog versterkt door het beeld van de blote voeten en de slogan ‘Alsof het er niet is’.
 
Het beeld is nog tot en met september van dit jaar te zien in de magazinepers. Sinds april wordt de BORGinsole-campagne ook online ondersteund via Facebook, Instagram, Google Ads en GDN banner displays.

Archief / CREATIONS