Fr

PARTNER CONTENT

Ladbrokes.be lanceert Programmatic TV

Donderdag 27 Mei 2021

Ladbrokes.be lanceert Programmatic TV

In samenwerking met RMB, Realytics en Gamned! test Ladbrokes.be de nieuwe programmatic TV buying op de markt. "Innovatie maakt deel uit van ons DNA. We staan altijd open voor nieuwe benaderingen die het imago van Ladbrokes.be en de prestaties van onze campagnes ten goede kunnen komen. Met Programmatic TV bereiken we beide onze doelstellingen!", verklaart Christophe Michel, Marketing & Digital Director van Ladbrokes.be.  

Een van de voordelen van deze nieuwe aankoopmethode is de prestatielogica. "Het zal inderdaad technisch mogelijk zijn om de uitzending van de tv-spots rechtstreeks te koppelen aan het genereren van verkeer op de site Ladbrokes.be via het gebruik van een eenvoudige pixel. Door de Cost Per Engagement (of Cost Per Visit) van de campagne te monitoren, stappen we dus over van een GRP-logica naar een prestatielogica die vergelijkbaar is met digitale campagnes”, zegt Catherine Hubaut, Deputy Managing Director, Gamned!

Momenteel is programmatic TV buying beschikbaar op zes RMB-zenders (AB3, ABXPLORE, La Une, Tipik, en LN24). "RMB is altijd een pionier geweest in het openstellen van zijn technologie-infrastructuur. Door onze lineaire tv-inventarissen te verbinden met de Realytics interface voor vraagbeheer, die de aankoop van ruimte optimaliseert op basis van prestatiecriteria, opent RMB de wereld van lineaire tv voor digitale kopers. Dit is een mooie primeur, waarbij Gamned haar wendbaarheid heeft getoond en bewijst dat RMB er goed aan heeft gedaan om het tv-scherm open te stellen voor digitale spelers," zegt Valérie Janssens, Director of Development, RMB. 

"Net als in Frankrijk is Gamned! opnieuw een pionier op de Belgische markt door als eerste digitale speler een programmatische tv-campagne via Adkymia te plannen op de kanalen van de RMB-groep. We zijn verheugd dat we onze samenwerking met Gamned! in België kunnen voortzetten en dat Adkymia de deuren van het TV-medium zal openen voor een groter aantal Belgische adverteerders", besluit Guillaume Belmas, medeoprichter en CEO, Realytics | Adkymia.

 

Archief / PARTNER CONTENT