Fr
Close

CREATIONS

Untitled Workers Club met een grappige noot voor Toerisme Vlaanderen

Maandag 3 Mei 2021

Untitled Workers Club met een grappige noot voor Toerisme Vlaanderen

Voor de aftrap van het toeristische seizoen dit jaar bedacht Untitled Workers Club tien T-shirts die de vijf Vlaamse kunststeden promoten: Antwerpen, Brugge, Gent, Leuven en Mechelen. Op elke T-shirt staat een humoristische boodschap die refereert naar een andere, bekendere bestemming zoals bijvoorbeeld ‘All roads lead to Rome. All catwalks start in Antwerp’.

Doelstelling: eraan herinneren dat er ook in onze kunststeden echte pareltjes te ontdekken zijn.
 
Elk T-shirt werd op de gevoelige plaat vastgelegd door de fotograaf Daniil Lavrovski en dit in de stad die gepromoot moet worden. De foto’s doen denken aan souvenirs van een city trip. De beelden werden gedeeld op Facebook en Instagram. Deze actie past in een uitgebreidere campagne die Toerisme Vlaanderen en de Vlaamse kunststeden de komende drie jaar zullen voeren.

Archief / CREATIONS