Fr
Close

CREATIONS

Kunstmaan Accenture Interactive parodieert voor Corona Direct

Zondag 2 Mei 2021

Kunstmaan Accenture Interactive parodieert voor Corona Direct

Kunstmaan Accenture Interactive bedacht voor Corona Direct ‘De Hond’, een parodie op het tv-programma ‘De Mol’. Dat wordt gesponsord door Corona Direct dat een hondenverzekering in zijn aanbod heeft.
 
In zes korte webisodes van ‘De Hond’ op wieisdehond.be zien we hoe acht kandidaten het tegen elkaar opnemen. Hun missie: niet de mol, maar de hond ontmaskeren… Elke week ontdekken de kijkers na een aflevering van De Mol wie er ‘De Hond’ moet verlaten.

Hondeneigenaars kunnen deelnemen aan het spel. Via een online stemmodule kunnen zij elke week hun ‘Hond’ kiezen en aldus maken ze kans op een van de zes hondenverzekeringen die worden geschonken door de verzekeraar… De productie werd toevertrouwd aan Bozon. Dat productiehuis deed een beroep op de regisseur Jan Boon.

Archief / CREATIONS