Fr

AWARDS

Burger King is ook groots op de Clio Awards

Donderdag 29 April 2021

Burger King is ook groots op de Clio Awards

Met vier Grand Clio op de teller (onder andere) van de dertien uitgereikte, was de campagne 'Moldy Whopper' van INGO Stockholm, David Miami en Publicis voor Burger King weer de grote slokop in de prestigieuze creatieve competities in reclameland. De creatie haalde het in Creative Effectiveness, OOH, Print en Social Media. Logisch dat de keten ook de titel van Advertiser of the Year pakte.
Daarna volgt een ex aequo met telkens twee Grand Clio: 'You Love Me' van Translation voor Beats by Dr. Dre (Branded Entertainment & Content en Film) en 'True Name' van McCann New York voor Mastercard (Integrated Campaign en Innovation).
De vijf laatste Grand Clio bekronen 'Project Understood' van FCB Canada voor Canadian Down Syndrome Society (Creative Data Use), 'Pocky The Gift' van Dentsu voor Ezaki Glico Co. (Design), 'The Uncensored Library' van MediaMonks voor Reporters Without Borders (Digital/Mobile), 'Astronomical' van Epic Games voor Fortnite (Experience/Actiavtion) en 'I Love New York' van Modern Post voor Vogue (Fashion & Beauty).

Archief / AWARDS