Fr

AWARDS

One Show: Happiness, mortierbrigade en BBDO in de finale

Donderdag 22 April 2021

One Show: Happiness, mortierbrigade en BBDO in de finale

Happiness Brussels behaalde negen shortlists op de 2021-editie van de One Show. Het gelukkige bureau noteert vier finaleplaatsen met ‘Helpy Hour’ voor FedCafé (DM, PR, Experiential & Immersive en Cultural Driver), twee met ‘Facetouchers’ voor Snap en IFRC (Health, Wellness & Pharma en Experiential & Immersive), twee met ‘Non-Bob’ voor OKK (Experiential & Immersive en DM) en de laatste met ‘Belgian Break’ voor SBS (Cultural Driver).

Mortierbrigade tekent voor vijf andere Belgische shortlists met ‘Voices of Brussels’ voor de MIVB (Mobile, PR, Radio & Audio, Experiential Radio en Social Media), dat onlangs nog bekroond werd op de Clio Awards.

BBDO stoot door tot de finale met 'Ads about Nothing' voor De Acteursgilde dat twee keer op d shortlist staat in Radio & Audio.

De volledige lijst van finalisten staat hier. De creaties die een prestigieuze Pencil winnen, worden eind mei onthuld. Daarna moeten de winnende bureaus wel nog tot juni geduld uitoefenen om de kleur te kennen.

Archief / AWARDS