Fr
Close

CREATIONS

Publicis Italy loopt vooruit op de heropening van de horeca voor Heineken

Dinsdag 20 April 2021

Publicis Italy loopt vooruit op de heropening van de horeca voor Heineken

Publicis Italy en Le Pub, het bureau van Publicis Groupe dat zich toelegt op Heineken, gaan verder op de ingeslagen weg, met een nieuwe wereldwijde campagne. ‘We'll Meet Again’ is gebaseerd op een zeer mooie film uit 90’’, in een regie van François Rousselet. De titel refereert aan het gelijknamige nummer van Vera Lynn, een van de favorieten van de RAF-piloten tijdens de Battle of Britain en tevens de soundtrack voor de spot.
 
Bram Westenbrink, global head Heinken Brand: “Ons doel is om verhalen te vertellen die een gevoelige snaar raken bij mensen over de hele wereld. Toen we meer dan een jaar geleden ‘Ode to Close’ lanceerden, stond de wereld stil en ging onze boodschap helemaal over de veiligheid van onze klanten: verantwoord omgaan met mensen. Met ‘We'll Meet Again’ maken we gebruik van het collectieve gevoel van het moment, door ervaringen uit het echte leven te laten zien waarmee bijna iedereen zich kan identificeren, door veerkracht en verbeeldingskracht te vieren met een duidelijke boodschap van hoop voor de toekomst.”

Archief / CREATIONS