Fr
Close

CREATIONS

De horeca bekent slapeloze nachten met Mutant

Woensdag 14 April 2021

De horeca bekent slapeloze nachten met Mutant

Mutant ontwikkelde ‘Een stil café kan je ook de hele nacht wakker houden’, een campagne in opdracht van de belangrijkste spelers uit de horecasector – de verenigingen HoReCa Wallonië, Brussel en Vlaanderen, de Belgische Brouwers, Fevia, FeBeD, Vinum&Spiritus, Water&Frisdranken – die hun krachten voor de eerste keer hebben gebundeld voor een actie van deze omvang.
 
De doelstelling is de regering herinneren aan de beloofde heropening op 1 mei. Daarom werd de campagne gelanceerd op de sociale media op 13 april, de dag voor het overlegcomité. Op 14 april verscheen de campagne dan in de dagbladpers.

De creaties tonen echte cafébazen of restauranthouders met een emotionele en vastberaden blik. Iedereen wordt uitgenodigd om het initiatief te ondersteunen en het te delen op de sociale media via de hashtag #opendehoreca of de poster voor het raam op te hangen. Er zijn twee opties mogelijk: de website opendehoreca.be bezoeken en de poster downloaden en printen of de krantenadvertenties uitknippen.

Archief / CREATIONS