Fr

BRANDS

Jupiler krijgt een duivelse kleur voor het EK

Donderdag 8 April 2021

Jupiler krijgt een duivelse kleur voor het EK

Jupiler brengt naar aanleiding van het EK Voetbal en vanaf 17 mei een rood bier op de markt. Dat zal gedurende twee maanden verkocht worden. De brouwer preciseert dat enkel de kleur verandert en niet de smaak, wat mogelijk is dankzij ultramoderne brouwtechnieken.

De marketingstunt past in de nieuwe sponsoringcampagne ‘We’re All Red Inside’. Doelstelling: opnieuw alle supporters van de Rode Duivels begeesteren. De campagne is het werk van BBDO en loopt in radio, de geschreven pers en sociale media. Daarnaast is er ook een tv-spot met een boodschap van hoop, solidariteit en het waarmaken van een nieuwe droom, namelijk de titel (en trofee) van Europees kampioen  mee naar Brussel nemen.

De campagne is de grootste ooit van Jupiler en zou gemiddeld 89% van de Belgen moeten bereiken via 25 campagne-uitingen in de media, supermarkten en hopelijk ook de horeca.

Archief / BRANDS