Fr
Close

CREATIONS

Kunstmaan Accenture Interactive rocks!

Woensdag 7 April 2021

Kunstmaan Accenture Interactive rocks!

Om het onderling afhankelijke team van experts op het gebied van ontwerp, strategie, creatie, ontwikkeling, bureaudiensten en account management te versterken, goed voor 16 nieuwe medewerkers in totaal, maakte Kunstmaan Accenture Interactive een wervingscampagne die de talenten van zijn veelzijdige medewerkers benadrukt. Elke advertentie is een speelse parodie op iconische platenhoezen, om de creatieve 'rock-n-roll' spirit van de interne bureaucultuur te weerspiegelen. De campagne voelt als een open uitnodiging aan andere creatieve ‘artiesten’ om lid te worden van het uitbreidende gezin.
 
De geparodieerde albumhoezen worden gedeeld op sociale media. Er horen vier video’s bij die de expertisepijlers belichten en samen efficiënte menselijke merkervaringen tot leven brengen: ‘Design’, ‘Build’, ‘Communicate’ en ‘Run’. Elke video suggereert de specifieke sfeer van elke pijler; het geheel verwijst door naar de Kunstmaan Accenture Interactive vacaturepagina.

Archief / CREATIONS