Fr

CREATIONS

TBWA\Parijs haalt clichés boven voor Le Chocolat des Français

Zondag 21 Maart 2021

TBWA\Parijs haalt clichés boven voor Le Chocolat des Français

 Zoals je kunt lezen op de website van het merk dat gecreëerd werd door drie jonge ondernemers, begon Le Chocolat des Français met een simpel idee: de codes van ambachtelijke chocolade doorbreken door een flinke dosis creativiteit en humor in te steken. Zo zijn alle verpakkingen bijvoorbeeld kleine kunstwerken ontworpen door kunstenaars, zoals blijkt uit de creaties van TBWA/Parijs dat nieuwe verpakkingen in beperkte oplage en een uitstekende printcampagne presenteert. Die brengt hulde aan het leven dat iedereen heel snel hoopt terug te vinden "met de fijne en minder fijne momenten die de charme van Frankrijk maken".

Het bureau mocht zijn hart dus ophalen met de nodige clichés rond zijn land en zijn landgenoten.

De illustraties zijn van Beatrix de Gevigney (Arc de Triomphe), Clément Soulmagnon (pétanque), Laurène Boglio (de Kus), Hubert Poirot Bourdain (de 2 CV), Leonie Despres (het Terras), Charlotte Molas (de hakken) ) en Simon Bournel-Bosson (de Moulin Rouge).

Archief / CREATIONS