Fr

MEDIA

Teads sluit partnership met NewsGuard

Dinsdag 16 Maart 2021

Ter gelegenheid van zijn ‘Partner Day for Publishers’ kondigde Teads een partnerschap aan met fact checking organisatie NewsGuard. Die wordt door het Altice-platform geïntegreerd in het controle- en auditproces van uitgevers, zowel op het moment van integratie als bij wijze van permanente kwaliteitsindicator. Het partnerschap wordt gedefinieerd als onderdeel van Teads’ toewijding aan verantwoorde advertenties, om ervoor te zorgen dat merken communiceren in kwaliteitsvolle contexten zonder fake news.

Teads claimt elke maand 8,9 miljoen unieke bezoekers in België en kondigde ook aan dat de ‘For Publishers’ suite nu nieuwe functies bevat, waaronder toegang tot de eigen AI om publishers cookieless targetingoplossingen en gegarandeerde resultaten aan te bieden, waardoor het inventarisverlies tot 60% beperkt wordt.

Het bedrijf versterkt ook zijn aanbod inzake apps, met een nieuwe SDK-integratie die al zijn mogelijkheden dekt via video-, display- en native formaten, evenals zijn cookievrije targetingoplossingen.

In dit opzicht maakt Teads zich sterk dat het einde van third party cookies geen afname van de precisie, het volume of de efficiëntie van doelgroeptargeting zal veroorzaken en dat het zich blijft aanpassen aan de veranderingen die door browsers en regelgeving worden veroorzaakt.

Archief / MEDIA