Fr
Close

CREATIONS

Voltage en DPG klaar voor het onverwachte en VW

Maandag 8 Maart 2021

Voltage en DPG klaar voor het onverwachte en VW

Voltage, de nieuwe communicatiestructuur die rond Volkswagen werd opgezet, begint zijn samenwerking met het merk van D’Ieteren met een mooie mediastunt voor de lancering van de nieuwe Caddy Life. Die kwam overeen met de merkbelofte ‘Klaar voor het onverwachte’.

Voltage en Volkswagen werkten daartoe samen met DPG Media, onder meer via banners waarin de nieuwe Caddy Life gedurende twee dagen (8 en 9 maart) live inspeelt op de actualiteit op hln.be.
 
Zoals met de banner ‘Eerst een jongen, dan een meisje. Proficiat, een koningwens!’, naast het artikel over het beroemde interview dat Meghan en Harry aan Oprah Winfrey gaven, waarbij het paar onder meer aankondigde dat het in blijde verwachting is van een meisje… Andere voorbeelden staan hier.

Frank Marinus, CD bij Voltage: “De slogan ‘Klaar voor het onverwachte’ werd vertaald in een een tv- en outdoorcampagne waarin de wagen centraal staat. Met deze actie willen we een stapje verder gaan en aantonen dat die Caddy klaar is voor alles. Met andere woorden, focussen op de ‘state of mind’ van de Caddy en van zijn bestuurders. We staan in nauw contact met de redactie van hln.be, en stemmen vanuit onze war room instant af met alle betrokken partijen waaronder een team bij DPG dat klaarstaat om alle creaties live te publiceren.”

Archief / CREATIONS