Fr

BRANDS

Hoe Knorr ons tot 'eativists' wil transformeren

Maandag 22 Februari 2021

Hoe Knorr ons tot 'eativists' wil transformeren

Knorr (Unilever) lanceert zijn wereldwijde ‘Eativists’ campagne. Die is het werk van een reeks IPG-bureaus onder leiding van MullenLowe. Zoals de naam doet vermoeden, richt die zich tot al wie gelooft dat voedsel een kracht voor verandering kan zijn en bewust voedsel kiest dat goed is voor henzelf en de planeet. Dat is overigens ook de ambitie van het merk: tegen 2025 alle aardbewoners voorzien van voedsel dat goed is voor mens en planeet.
 
Bij de campagne hoort een inclusief kookboek, ‘Future 50 Foods’, met daarin plantaardige gerechten voor elke dag die gekenmerkt worden door een hoge voedingswaarde en een lage impact op het milieu. Het boek is uitgegeven in samenwerking met WWF en het platform is ontwikkeld door R / GA.

Archief / BRANDS