Fr

CREATIONS

Glenn Martens geïnspireerd door menselijke verbondenheid voor Diesel

Maandag 15 Februari 2021

Glenn Martens geïnspireerd door menselijke verbondenheid voor Diesel

Ongeacht zijn reputatie is de nieuwe artistiek directeur van Diesel geen buitenaards wezen. Dat blijkt nu onze landgenoot Glenn Martens zijn eerste campagne voor het Italiaanse modelabel onthuld heeft. Die is geïnspireerd door ‘echte menselijke connecties’ en wordt belichaamd door een video in een regie van Cheryl Dunn en een productie van Alldayeveryday; de postproductie was in handen van Exile, met de hulp van The Sunshine Company. Geen spoor van Publicis Italy dus, het bureau dat sinds 2017 verantwoordelijk is voor de (uitstekende) campagnes van het merk.
 
“Als we niet samen zijn, doet de geest gewoon over wat het hart niet kan wissen. Als we wel samen zijn, is dat het enige dat ertoe doet”, begint de pagina op de Diesel-site die de acht ‘herenigde’ koppels presenteert die we te zien krijgen in de spot die ‘When Together’ gedoopt werd.

Archief / CREATIONS