Fr
Close

BRANDS

De MC verzorgt zijn imago als gezondheidspartner

Zondag 14 Februari 2021

De MC verzorgt zijn imago als gezondheidspartner

De Mutualité Chrétienne wil eraan herinneren dat ze veel meer doet dan doktersbezoeken en medische kosten terugbetalen. Ze wil zichzelf positioneren als een echte gezondheidspartner die elk van haar leden in alle stadia van hun leven ondersteunt. “Omdat gezond zijn tegenwoordig meer is dan niet ziek zijn. Het gaat om je goed voelen in je lichaam, in je hoofd en in je omgeving. Goed met je waarden.”
 
Om deze boodschap over te brengen heeft Publicis Groupe een campagne ontwikkeld rond de baseline van de mutualiteit (‘Avec vous pour la vie’). Voorlopig omvat die een eerste tv-spot en Facebook-posts, pre-rolls op YouTube en Instagram-stories. Daarin ontdekken we alledaagse situaties die blijkbaar uit de hand lopen, tot de MC op de proppen komt. De spot werd geregisseerd door Jeroen Willekens en de productie was het werk van Lukkien.
 
Voor de media werkte Publicis Groupe samen met Havas en Be Connect (Intracto Group).

Archief / BRANDS