Fr

ASSOCIATIONS

Cube presenteert zijn programma voor 2021

Zondag 14 Februari 2021

Cube presenteert zijn programma voor 2021

In het kielzog van de structurele samenwerking met BAM lanceert Cube, de vereniging van marktonderzoeksbureaus, een reeks informele (en in eerste instantie virtuele) ontmoetingen rond onderwerpen als teammotivatie, nieuwe vormen van marktonderzoek in het postcoronatijdperk en de beste manier om een face-to-face enquête te houden.
 
Bovendien kondigt de vereniging, als onderdeel van haar thematische Deep Dives, nieuwe sessies aan over de veranderende rol van customer intelligence en het gebruik van AI in studies.
 
Ook (bij)scholing is een prioriteit voor Cube, dat momenteel met BAM werkt aan vier trainingscycli van vier of vijf sessies. Die starten tijdens het tweede semester. Op de agenda: het meten van meaningful marketing, maar ook van klantervaring en innovatie, en de basisprincipes van consumer intelligence.
 
Daarnaast kondigt Cube de publicatie aan van een "Mood Indicator" voor het einde van het eerste kwartaal: hiermee wordt niet alleen het "klimaat" op de markt gemeten, maar ook de investeringen in studies. Nog even preciseren dat het Cube Congress geïntegreerd wordt in dat van BAM.

Archief / ASSOCIATIONS