Fr

BRANDS

Delhaize op date met het Rode Kruis voor Valentijn

Woensdag 3 Februari 2021

Delhaize op date met het Rode Kruis voor Valentijn

Delhaize kondigt een langetermijnpartnerschap aan met het Rode Kruis België. Die past in de strategie van de retailer om een gezonde levensstijl te promoten. De nieuwe verbintenis resulteert in een eerste actie van TBWA: de 'Donor Dates', een oproep om bloed te geven.

De actie naar aanleiding van Valentijn, verloopt in twee fases. De eerste oproep was gericht naar medewerkers van Delhaize en de tweede naar de ‘Goebezigers’, met andere woorden de klanten. Ze werden allemaal uitgenodigd om op Donor Date met het Rode Kruis te gaan.

Om zoveel mogelijk mensen te mobiliseren ontwikkelde TBWA zowel een interne als externe campagne voor België en Luxemburg. Die bestaan uit affiches, flyers, e-mails, radiospots in de winkels en social media posts waaronder een video. Doelstelling: 40.000 bloeddonoren.

Archief / BRANDS