Fr


Close

CREATIONS

mortierbrigade start zijn saga met Recupel

Woensdag 27 Januari 2021

mortierbrigade start zijn saga met Recupel

Na de winst van het budget in november lanceert mortierbrigade nu een eerste campagne voor Recupel. Op het programma staan een gloednieuwe sonic branding van de hand van Sonhouse en de nieuwe baseline ‘Recupel. We maken er iets moois van.’.

Doelstelling van de campagne is alle Belgen aansporen om hun gebruikte lampen naar een Recupel-punt te brengen, zodat die een tweede leven kunnen krijgen via recyclage of hergebruik. Om deze boodschap bij zoveel mogelijk mensen te brengen, ging Recupel in zee met de cartoonisten Jeroom en Geluck. De campagne loopt in tv, radio, geschreven pers, online via een platform en op de sociale media.

De twee cartoonisten ontwierpen ook muurstickers om boven lichtschakelaars te kleven, als reminder om je kapotte lampen te recycleren. Vanaf midden februari start het tweede deel van de campagne met online content waarin Jeroom en Geluck het recyclageproces toelichten. De campagne wordt afgesloten met een wedstrijd.

Archief / CREATIONS