Fr

CREATIONS

Emakina in alle eenvoud voor Honda

Dinsdag 26 Januari 2021

Emakina in alle eenvoud voor Honda

Emakina ontwikkelde voor Honda de campagne ‘Was alles maar zo eenvoudig als kiezen voor een Honda’. Die verloopt in drie fases. De eerste belicht de dagelijkse keuzes van de consument doorheen de lens van de Antwerpse fotografe Elisabeth Verwaest. Uitgangspunt zijn de portretten die ze maakte van drie Belgen. Alles werd gefilmd en aan de hand van die beelden leren de kijkers hoe de protagonisten omgaan met grote en kleine keuzes in het leven. Op het einde van de films wordt duidelijk dat één keuze voor hen wel eenvoudig was, namelijk de aankoop van hun wagen, meer bepaald een Honda CR-V en een Honda e… De drie portretten werden gepost op honda.be. De traffic naar de website werd gegenereerd door fragmenten van de portretten uit te zenden via televisiespotjes.

De tweede fase van de campagne bestaat uit banners, versterkt door een native luik en printadvertenties in de nationale pers.

In de derde fase ligt het accent op bannering en radiospots, om aldus geïnteresseerden naar de concessiehouders te leiden.

Archief / CREATIONS