Fr

MEDIA

DPG versterkt creatief aanbod met Integreate

Donderdag 21 Januari 2021

DPG versterkt creatief aanbod met Integreate

Na de oprichting van at-thetable enkele maanden geleden en krijgen de gefuseerde creatieve advertentieafdelingen van het voormalige Medialaan en De Persgroep Publishing, een nieuwe naam. Integreate legt zich toe op de creatieve vertaling van adverteerdersdoelstellingen naar ideeën die in de vorm van sterke verhalen uitgerold worden naar een crossmediaal plan via de merken en titels van DPG Media.

Daarvoor heeft Integreate alle expertise in huis: een sterke digitale knowhow, een native team dat focust op storytelling en content, een audiovisueel team dat adverteerders aan tv-programma’s linkt, experten op vlak van social media en influencing, enzovoort.

“Creatieve content is een ideaal middel om die boodschap over te brengen. En dat niet alleen. Ons aanbod is in die mate gegroeid dat we de consument ook kunnen aanzetten tot aankoop of een ander conversie-doel. Dat bewijzen onze data”, aldus creatief directeur Tijl Sacré.

Archief / MEDIA