Fr

AGENCIES

MediaCom wil ruimer kijken

Donderdag 21 Januari 2021

MediaCom wil ruimer kijken

 Voor het eerst in 30 jaar onthult MediaCom (WPP) een nieuwe visuele identiteit. In feite gaat het om een evolutie van de branding (de naam van het bureau is nu geschreven in 'kleine letters' en niet langer in hoofdletters). Tegelijk pakt de groep uit met een nieuwe bureaupropositie die klanten wil helpen om "het grotere plaatje te zien".
"De verandering in de wereld om ons heen versnelt", aldus Nick Lawson, de nieuwe CEO van MediaCom. "Dit nieuwe landschap biedt veel zakelijke kansen voor merken die hun marketing als holistisch beschouwen. Wij geloven dat onze nieuwe propositie een aanzienlijke impact kan hebben op de marketing ROI van onze klanten. "

"Dit nieuwe aanbod is geworteld in het systeemdenken dat we gedurende zes jaar op punt hebben gesteld. Het zal worden geïmplementeerd via onze 'People First, Better Results' cultuur", besluit hij.

Archief / AGENCIES