Fr

BRANDS

Chaudfontaine keert langzaam maar zeker terug

Dinsdag 12 Januari 2021

Chaudfontaine keert langzaam maar zeker terug

Coca-Cola gelooft in zijn potentieel en wil Chaudfontaine opnieuw in de schijnwerpers plaatsen als Belgisch bedrijf en uniek mineraalwatermerk. Dat blijkt uit een campagne die ontwikkeld werd door het Franse bureau Orès. Die omvat TV, POS, SoMe, (D)OOH, display bannering en PR, in samenwerking met Famous Relations.
 
Onder de slogan ‘Slow is good’ – het natuurlijke mineraalwater van Chaudfontaine doet meer dan 60 jaar over zijn reis doorheen de bodem naar de bron – lanceert het merk een nieuw logo dat gesymboliseerd wordt door twee druppels en een nieuwe look. Bovendien wordt het gamma uitgebreid met natuurlijk caloriearme bio-limonades.
 
Coca-Cola preciseert dat het de eerste mediacampagne van deze omvang voor Chaudfontaine is.

Archief / BRANDS