Fr
Close

TRAINING&BOOKS

Marketing Book of the Year 2020: stemmen kan tot 29 januari

Maandag 11 Januari 2021

Marketing Book of the Year 2020: stemmen kan tot 29 januari

'The offer you can’t refuse' (Steven Van Belleghem), 'The Book of Noble Purpose' (Olivier Ongena ’t Hooft), 'Het is tijd' (Ron Van Es, Kees Klomp, Ralph Zebregs), 'Van tanker naar speedboot' (Pieter Daelman), 'Metasystems' (Nils Van Dam, Dado Van Peteghem), 'You do You' (Nele Pieters, Stephanie Duval), 'Phoenix and the Unicorn' (Peter Hinssen), 'Dit is content marketing' (Bart Lombaerts, Wouter Temmerman, Koen Denolf, Michel Libens), 'Beyond Brands' (Tom Van den Bergh), 'Innover à tous les coups' (Fred Colantonio) en 'Algorithmes & Blues du directeur marketing' (Albert Derasse).

Dat zijn de finalisten voor de titel van het Marketing Book of the Year. BAM meldt dat zijn leden en die van de marketing community tot 29 januari kunnen stemmen voor hun favoriete boek. Dat kan hier. Op 11 februari wordt tijdens een online lunchsessie de winnaar voorgesteld. Inschrijven hiervoor kan hier.

Archief / TRAINING&BOOKS