Fr
Close

BRANDS

Porsche organiseert zijn eigen Autosalon met DDMC en Good Morning

Dinsdag 5 Januari 2021

Porsche organiseert zijn eigen Autosalon met DDMC en Good Morning

Geen Autosalon? Dat hoeft niet het einde van de wereld te betekenen voor liefhebbers van Porsche. Van 8 tot 31 januari kunnen ze een originele digitale ervaring beleven op porschenext.be. Bezoekers krijgen de mogelijkheid om verschillende camera’s en gerobotiseerde kranen te hanteren via hun smartphone, tablet of computer om aldus de nieuwste modellen van het merk te ontdekken. Ze kunnen ook alle dagen met Porsche experts praten, dit van 8 uur ‘s ochtends tot middernacht. Het geheel werd ontwikkeld door DDMC Event Design.

De lanceringscampagne van deze uitzonderlijke editie van het Autosalon is het werk van Good Morning. Het bureau deed een beroep op de dirigente Elim Chan. Aan de hand van een teasing video illustreert ze hoe de gebruiker de volledige controle heeft over de camera’s. Good Morning stond naast banners en social media video’s in voor een influencer marketing campagne. Daarin figureren de ‘business’ influencers Carole Lamarque, Emmanuel Hankard, Jérémie Vanopdenbosch en Nicolas Meeus.

Archief / BRANDS