Fr

BRANDS

Coca-Cola deelt onze goeie voornemens op zijn blikjes

Dinsdag 5 Januari 2021

Coca-Cola deelt onze goeie voornemens op zijn blikjes

Coca-Cola wil iedereen aansporen om het nieuwe jaar met een open geest aan te vatten, dit via de ‘Open Voor Beter’ campagne. Centraal staan de blikjes van Coca-Cola waarbij het iconische logo vervangen is door een voornemen in de vorm van een aanmoediging om collectief beter te doen dit jaar.

De ‘Open Voor Beter’ blikjes zijn beschikbaar in een gelimiteerde editie op alle verkooppunten waar Coca-Cola Original Taste en Zero Sugar te vinden zijn. Ze brengen de goeie voornemens van het merk over: de uitstoot van CO2 verminderen om tegen 2040 volledig klimaatneutraal te worden; 5.000 jongeren helpen om een toekomst uit te bouwen, dit in samenwerking met de vzw Capital; en tot slot verpakkingen ontwikkelen die voor 100% gemaakt zijn van gerecycleerd plastic.

De frisdrankgigant biedt het speciale blikje aan 3 euro aan. Coca-Cola nodigt zijn klanten ook uit om hun goeie voornemens te delen via een nieuw online platform waarop ze hun eigen blikje kunnen personaliseren om het vervolgens cadeau te doen aan zichzelf of aan iemand die hen na aan het hart ligt.

De actie wordt gepromoot door een spot van 80” met daarnaast versies van 12” en 20” voor de sociale media.

Archief / BRANDS