Fr

AGENCIES

Galeria Inno kiest DDB

Maandag 4 Januari 2021

Galeria Inno kiest DDB

Na een creatieve pitch (met vergoeding) die georganiseerd werd conform de gedragscode inzake bureauselectie van de ACC, de UBA en de UMA, koos Galeria Inno DDB als nieuwe communicatiepartner.
 
De uitdaging was om Galeria Inno’s nieuwe strategie te vertalen in brede, moderne, meetbare 360°-communicatie die klanten naar de winkels moet halen en die een breder en gesegmenteerd publiek aanspreekt. DDB haalde het van BBDO, Onlyhumans en uittredend bureau Havas. De nieuwe samenwerking start op 1 april.
 
Nathalie Hublet, marketing & communication manager van Galeria Inno: ““De onderbouwde strategie van DDB was onder de deelnemers in de selectieprocedure de meest gestructureerde, praktijkgerichte en bovendien volledig data-en media-driven. DDB onderscheidde zich door zijn visie op efficiëntie van de kanalen en een intuïtieve klantenreis.”

Archief / AGENCIES