Fr

CREATIONS

P&V Verzekeringen hoopvol met Dallas en Fauconnier+Selfslagh

Woensdag 23 December 2020

P&V Verzekeringen hoopvol met Dallas en Fauconnier+Selfslagh

Omdat we allemaal wel een portie hoop kunnen gebruiken nu de coronacrisis blijft aanslepen, maakte P&V Verzekeringen in deze atypische eindejaarsperiode een warme eindejaarscampagne.
 
Die werd uitgewerkt door het interne Communications Office van de verzekeraar in samenwerking met Fauconnier+Selfslagh als externe strategische partner en Dallas als creatieve partner. Het idee? We mogen nooit stoppen met plannen maken en als er één jaar is waarin we elkaar enkel het allerbeste willen wensen, is het wel in 2021. “Als er één wens is die P&V Verzekeringen zelf koestert, dan is het om na corona al die plannen te helpen realiseren”, aldus An Van den Cruyce (Manager External Communications, Branding & Digital Content voor de P&V Group). Vandaar de baseline: ‘Zolang ú plannen blijft maken, zijn wij er om ze te verzekeren.’
 
De campagne omvat tv (met een spot in een productie van Landvogel), digital, sociale media en POS, met een opvallende outdoor toepassing op het P&V-gebouw in Brussel. Daar werd de traditionele kerstboom voor de gelegenheid versierd met de plannen en dromen van echte mensen.

Archief / CREATIONS