Fr

BRANDS

BNP Paribas Fortis gaat in zee met RMB om de Belgische e-shops te ondersteunen

Zondag 20 December 2020

BNP Paribas Fortis gaat in zee met RMB om de Belgische e-shops te ondersteunen

Les e-shops Belges’, het platform dat gelanceerd werd door Nathalie Ceter, Theodora Greindl en Laurence Verset tijdens de eerste lockdown en vandaag 1.400 bedrijven telt, wordt ondersteund door RMB. De regie wil de lokale economie steunen met een grote crossmediale campagne. We herinneren eraan dat RMB bij het begin van de tweede lockdown ook achter de steunactie ‘#IamHoreca’ stond.

Naast de uitwerking van het mediaplan en de productie van audio- en videospots, overtuigde RMB Havas Media en haar klant BNP Paribas Fortis om de Belgische e-shops te steunen door de aankoop van mediaruimte te financieren.

De campagne begon op 17 december en loopt op televisie, radio en in digital (video en audio). Bijna alle merken die RMB in portefeuille heeft, zijn in het mediaplan opgenomen en de meeste spots worden in primetime uitgezonden. Het F.L.A.S.H. team van RMB stond in voor de creatie van de drive-to-web spots.

Archief / BRANDS