Fr
Close

AWARDS

Belgian Marketing Awards: de laureaten

Donderdag 3 December 2020

Belgian Marketing Awards: de laureaten

De laureaten van de eerste editie van de Belgian Marketing Awards zijn bekend: Delhaize werd uitgeroepen tot Belgian Marketing Company of the Year; Spott tot Young Belgian Marketing Company of the Year en Sophie Pollet (Telenet) mag zich het komende jaar Marketing Leader(ship) of the Year noemen.

In naam van de jury die ze voorzat, becommentarieert Dominique Leroy (Deutsche Telekom) de keuzes: “In een zeer competitieve omgeving waagde Delhaize zich aan een innovatieve aanpak en storytelling. Door te focussen op ‘healthy living’ zorgde het bedrijf voor een ware transformatie. Een aanpak die zich niet beperkt tot communicatie, maar een die consumenten, medewerkers en de samenleving verbindt. Spott verleidde ons dan weer door zijn ambitie. Het durft de GAFA aan te vallen en beschouwt het als zijn missie om de consumenten een digitale en interactieve marketingervaring te bieden. Sophie Pollet tot slot wist ons te overtuigen door haar holistische marketingvisie. Ze is een sterke en visionaire persoonlijkheid die erin slaagt om haar teams te verenigen rond een project. Daarnaast blinkt ze uit in storytelling om mensen te verbinden, dit door het toevoegen van een menselijk kantje.”

Ter herinnering, de Belgian Marketing Awards zijn een initiatief van BAM, in samenwerking met de FEB, ACC, BMMA, CUBE en UMA.

Archief / AWARDS