Fr

CREATIONS

Wunderman Thompson oninteressant voor MNM

Maandag 30 November 2020

Wunderman Thompson oninteressant voor MNM

Wunderman Thompson ontwikkelde een campagne om de 2020-editie van de ‘MNM1000’ aan te kondigen. Dat is de uitzending met de volgens de luisteraars 1.000 beste songs aller tijden. De campagne ‘Niet zo interessant om naar te kijken, wel om naar te luisteren’ toont zowel in print als op televisie de titels van de liedjes en de naam van de artiesten of groepen en illustreert dit met alledaagse objecten die door de band genomen niet zo interessant zijn. Het gaat bijvoorbeeld om een muntstuk van 50 cent of een huis in Lego voor respectievelijk de bekende Amerikaanse rapper en de hit van Ed Sheeren, ‘Lego House’…

De campagne nodigt mensen uit om voor de beste titel aller tijden te stemmen. Luisteraars kunnen kiezen uit tien songs die het meeste stemmen hebben gekregen bij het bepalen van de top 1.000. De uitzending loopt van 30 november tot 5 december.

Archief / CREATIONS