Fr

BRANDS

Trouble trakteert voor Kinepolis Business

Dinsdag 24 November 2020

Creatief communicatiebureau Trouble bedacht de eindejaarscampagne voor Kinepolis Business. Het idee? Aan het einde van het jaar duikt steeds weer dezelfde stress op tijdens de zoektocht naar een origineel relatie- of eindejaarsgeschenk voor klanten of medewerkers. Nog te veel managers en ondernemers kiezen voor weinig inspirerende cadeaus, terwijl ze toch gewoon de Kinepolis-bioscoopvoucher kunnen geven.

Die wordt gepromoot door de kerstman zelf - mét mondmasker bovendien. Voor de 'HoHo Hoor je wat ik zeg'- wedstrijd spreekt hij elke week een videoboodschap in met een tip. Wie kan raden wat hij zegt, maakt kans op 25 bioscoopvouchers. Of de hoofdprijs van 2.500 EUR*. Meespelen kan vanaf 23 november, 6 weken lang op business.kinepolis.be. Nog even preciseren dat het geluid het werk is van Studio Helsinki.

Archief / BRANDS