Fr
Close

BRANDS

AG maakt podcastserie met DPG Media

Maandag 9 November 2020

AG maakt podcastserie met DPG Media

In partnerschap met AG lanceert DPG Media de podcastserie ‘De Centennials’. Deze miniserie met vier afleveringen wil millennials sensibiliseren om zich nu al voor te bereiden op hun pensioen. Voor deze generatie zal het niet uitzonderlijk zijn om 100 jaar oud te worden, maar om die gezegende leeftijd op een comfortabele manier te bereiken wordt anticiperen belangrijker dan ooit.

De makers, Paul Wauters en Radio Air Force, zetten in deze podcast Babyboomers tegenover Millennials en confronteren hen met de vraag: “Wie zorgt voor wie als er in de toekomst steeds meer honderdjarigen zullen zijn?”. Die wordt bekeken vanuit vier invalshoeken: werk, gezin, gezondheid en pensioenfinanciering.

De eerste aflevering werd gelanceerd op 9 november, onder andere via de kanalen van AG Insurance, DPG Media, Spotify, Apple Music en Deezer. Ze wordt ondersteund door een crossmediale campagne met onder andere 5 native artikels, performance formaten en een digitale audiocampagne en een nieuwe ‘in -read podcast’ format op HLN.be bedoeld om doelgroepen die meer audiovisuele content consumeren aan te spreken, maar ook luisteraars nog niet met de format vertrouwd te overtuigen.

Archief / BRANDS