Fr

BRANDS

L'Oréal test virtuele make-up

Woensdag 4 November 2020

L'Oréal test virtuele make-up

Omdat we met z’n allen het gros van onze sociale en professionele contacten online beleven, lanceren L’Oréal Parijs en Virtue een interactieve digitale make-up ervaring die consumenten op inventieve wijze laat experimenteren met make-up looks in de virtuele wereld.

Signature Faces wordt gelanceerd op Google Duo. Daarmee is L’Oreal het eerste beautymerk dat direct wordt geïmplementeerd in het video conference systeem van Google. De volledige collectie wordt beschikbaar gesteld via Snap Camera. Deze plugin maakt het mogelijk voor gebruikers om de digitale filters te activeren en dragen tijdens het videobellen en op Instagram en Snapchat.

De filters zijn vastgelegd in drie thema’s (Volumizing Capsules, Plump Shot en Fire Match). Het zijn er in totaal tien die alleen beschikbaar zijn in de digitale wereld. Gebruikers kunnen live op beeld spelen met de innovatieve digitale texturen, die meebewegen op het scherm.

Archief / BRANDS