Fr
Close

TRAINING&BOOKS

De ACC inspireert op afstand

Woensdag 4 November 2020

Na een geslaagde reeks van online Partner Sessions in de zomer, pakt ACC nu uit met een eerste reeks van Brainery Sessions, vernoemd naar het ACC opleidingsplatform ‘The Brainery’. Bedoeling: een podium geven aan interessante sprekers, die bereid zijn hun ervaringen en knowhow met hun vakgenoten te delen via gratis, maar onbetaalbare online sessies, elke donderdag tussen 13:00 en 14:00.

De eerste reeks Brainery Sessions geven het woord aan Tom Van den Bergh (RCA) die tekst en uitleg geeft bij zijn nieuw boek Beyond Brands; aan Sofie Verstreken en Franky Willekens (BBDO), die aantonen hoe je performance & data strategie naar straffe merkstrategie vertaalt; Custo-voorzitter Pieter Vereertbrugghen (Cypres) legt uit hoe je als reclame-of full servicebureau een goed werkende content-strategie uittekent; Rob Van Alphen (School of Disruption) toont aan hoe je van TikTok een sterke marketingtool kan maken en Dennis Claus (ex R/GA en sinds kort bij Supermachine) onthult het potentieel van Communities.

Het volledige programma is hier beschikbaar.

Archief / TRAINING&BOOKS