Fr

CREATIONS

Ogilvy Social.Lab besluiteloos voor Deutsche Bank

Dinsdag 3 November 2020

Ogilvy Social.Lab besluiteloos voor Deutsche Bank

Met de Covid-19 crisis en de Amerikaanse verkiezingen hebben beleggers meer dan ooit nood aan experts om aldus de juiste beslissingen te kunnen nemen, zoals bijvoorbeeld de experten van Deutsche Bank. Die zijn verspreid over de belangrijkste financiële centra ter wereld, volgen de markttrends op de voet en analyseren ze om vervolgens relevant advies te kunnen geven.

Om dat aan zoveel mogelijk mensen te laten weten ontwikkelde Ogilvy Social.Lab advertenties waarin de twee kandidaten voor de presidentsverkiezingen door het leven gaan als ‘Joenald Bidremp’ en ‘Donjoe Trumden’. Deutsche Bank wil met de mengeling van de namen wijzen op de besluiteloosheid van de kiezers en de twijfel op de wereldwijde aandelenmarkt.

De visuals zijn te zien in video’s op LinkedIn en Facebook, alsook in banners op websites die beleggers vaak bezoeken. Die verwijzen steeds naar de rubriek ‘Nieuws & Advies’ op de website van Deutsche Bank waar de analysedossiers van hun experts worden gepubliceerd.

Archief / CREATIONS