Fr

AGENCIES

Absoluut vervelt tot Bridgeneers

Maandag 2 November 2020

Absoluut vervelt tot Bridgeneers

Na 18 jaar kiest communicatiebureau Absoluut voor een nieuwe naam. Samen met zusterbedrijven Absoluut Zulu en Lake Nimble, alsook de gelijknamige vestiging in Londen gaat het voortaan als Bridgeneers door het leven.
 
Bedoeling: de geïntegreerde werkwijze en gedeelde strategische creatieve insteek duidelijk maken bij klanten en de perceptie dat Absoluut enkel actief is in Vlaanderen doorbreken. De missie en visie van het communicatiebureau wijzigen niet. Het blijft verbindingen leggen: tussen burgers en overheden, creatie en strategie, media en impact, gedurfde ideeën en harde marketingresultaten. Dit naar de businessfilosofie van ondernemer Édouard Remy, in wiens toren het communicatiebureau gevestigd is.
Daarbij legt het de focus op duurzaamheid, streeft bij elke samenwerking naar de creatie van partnerships en blijft het beuwst onafhankelijk.

Het bureau blijft gevestigd in Leuven en telt meer dan 60 medewerkers. Naast oprichter en CD Ronny Schildermans is Bridgeneers in handen van Joris Mateusen (Strategic Director), Tine van Hove en Piet Schepers (Client Services Directors), Thomas Klein (Digital Director) en Koen Helsen (Marketing Director).

Archief / AGENCIES