Fr

BRANDS

Aldi ziet het groots in OOH

Maandag 26 Oktober 2020

Aldi ziet het groots in OOH

Omdat het trots is op zijn Belgische kwaliteitsvlees, toont Aldi wat het in huis heeft in een nationale OOH-campagne. Die omvat 36m² panelen van More O'Ferrall in de grote Belgische steden, alsook op de vier I-Conic schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karel).
 
Naast deze nationale dekking op groot formaat loopt de campagne via het Adshel Live-netwerk dat de differentiatie en de impact van DOOH (City Play) combineert met klassiekere papieren affiches (Adshel 2m²). Last but not least prijkt een reusachtige 2D met een pan en een vers stuk vlees op een MOF 36 in Gent.
 
De campagne is te zien tot 1 november. Ze is te danken aan een samenwerking tussen Publicis Groupe, The Back Room, Outsight, Urban Media en Clear Channel.

Archief / BRANDS